czwartek, 1 stycznia 2015

Prolog


          Postaci pozornie tak różne. Dwie przyjaciółki paradoksalnie tak bardzo różniące się od siebie. Mimo wielu przeszkód więź łączące je jest prawdziwa i szczera. Alice – spokojna i ułożona, miłośniczka książek i dobrych filmów. Dziewczyna, która mimo swojego młodego wieku przeszła więcej niż niejeden człowiek przez całe swoje życie. Katerina – kompletne przeciwieństwo swojej przyjaciółki. Dziewczyna z dobrego domu. Szalona, spontaniczna dziewczyna, która wie czego chce i zawsze osiąga swoje cele.
         
Dwaj przyjaciele dzielący wspólną pasję. Dopełniające się charaktery. Sportowcy, którzy w swoim życiu osiągnęli już bardzo wiele. Spragnieni kolejnych sukcesów i życia bez zobowiązań. Thomas – dojrzały mężczyzna, co nie znaczy ułożony. Lubiący dobrą zabawę i kobiety. Otoczony ciepłem i troską rodziny. Gregor – młodszy ze skoczków, ale bardzo podobny do przyjaciela. Chłopak podobnie jak jego powiernik lubiący dobrze się zabawić i poznać nowe panny. Oddający się swoim dwóm największym pasjom – fotografii i skokom narciarskim. 

______________________________________________________
Hej!
Lecimy do Was z króciutkim, dość tajemniczym prologiem.
Mamy nadzieję, że zechcecie nas tutaj odwiedzać i że zostawicie po sobie ślad w postaci komentarzy. :)
  
Pierwszy rozdział pojawi się już 10 stycznia. :3 


Do następnego! :* 


Kolorowa Biel <3
Szalona Fanatyczka <3

19 komentarzy:

  1. dostałam zaproszenie, więc jestem :)

    Austria Team <3 <3 <3

    ciekawa historia się zapowiada, mimo iż prolog niczego nie wyjaśnia.

    kurcze, nie wiem, jak wytrzymam do 10-tego na nowość tutaj :(

    czekam z niecierpliwością na pierwszy rozdział :)

    pozdrawiam :*

    weny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie tajemniczy prolog...
    Nic nie zdradza, ale intryguje i to jest zdecydowane w nim najlepsze. :)
    Postacie zostały przedstawione, więc zaczęłyście już na dobre, dziewczęta. ♥
    Życzę powodzenia i niezliczonych pomysłów! ;*

    Szczęśliwego Nowego Roku! ;*
    Buziole. ;**

    OdpowiedzUsuń
  3. Prolog faktycznie bardzo krótki i tajemniczy. :)
    Sama nie wiem co mogę spodziewać się po naszych bohaterach.
    Wiem tylko, że Thomas i Gregor to faceci kochający imprezy i kobiety. Jak każdy facet można rzec. A dziewczyny są swoimi przeciwieństwami. Czekam na pierwszy rozdział :)
    Buziaki :***

    OdpowiedzUsuń
  4. Brzmi ciekawie, dawajcie pierwszy rozdział! :*

    P.S. Mogę prosić o informowanie na blogach lub w mailu? Gdzie wolicie.

    OdpowiedzUsuń
  5. No, no !
    Zapowiada się bardzo ciekawie :)
    Czekam za rozdziałem :*
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Niby krótki, ale bardzo treściwy prolog :)
    Podoba mi się.
    Do zobaczenia przy pierwszym rozdziale <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Się zaciekawiłam :D
    Tak, że już nie mogę się doczekać pierwszego rozdziału ;)
    No i jeszcze Austria Team! ♥
    A więc czekam z niecierpliwością na jedynkę <3
    Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo tajemniczy , ale już z niecierpliwością czekam na następny rozdział :)
    Pozdrawiam dziewczęta i życzę weny !<3

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak Austria, to czytam! :)
    Czekam na pierwszy rozdział :)
    Przy okazji zapraszam na 3 rozdział opowiadania o GS: http://zycie-w-horrorze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Jest Morgi <33 I Gregor *.*
    I świetnie zapowiadające się opowiadanie <33
    Z niecierpliwością czekam na pierwszy rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli możecie to informujcie mnie http://can-you-forgive-me.blogspot.com/p/spam.html
      :)

      Usuń
  11. Jestem:)) świetnie się zaczyna, już nie mogę się doczekać jak to się potoczy:)

    Pozdrawiam i życzę weny
    An Agiki <3
    http://nowezyciepodrugiejstronie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem strasznie ciekawa historii :D A tymczasem zapraszam do siebie lwiaczesc.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej :)
    Bardzo interesująco się zapowiada. Jestem ciekawa jak połączcie losy głównych bohaterów i jak potoczy się ich historia. Już nie mogę się doczekać, a tymczasem zapraszam do siebie na blog, przedstawiający historię nie do końca łatwą, raczej smutną, ale może uda Ci się, tak jak mi, dojrzeć w opowiadaniu choć szczypty optymizmu. Mam nadzieję, że zostaniesz z Marzycielami do końca, a przynajmniej zajrzysz i zostawisz po sobie ślad ^^
    http://chasingforadream.blogspot.com/2015/01/marzenie-dziesiate.html
    Pozdrawiam :*
    Charlie

    OdpowiedzUsuń
  14. Bomba! Prolog przeczytałam już dawno, ale nie skomentowałam, bo byłam na telefonie. Czekam na więcej do 10!

    OdpowiedzUsuń
  15. Hej, hej :*
    Bardzo dziękuję za zaproszenie ;*
    No z prologu nie wiele można się dowiedzieć, więc rzeczywiście tajemniczy...
    Thomas i Gregor <3... Klasyczny duet, ale jakże wspaniały...
    Czekam na pierwszy rozdział i trochę więcej szczegółów dotyczących bohaterów i ich życia...

    Pozdrawiam :*
    Ol-la

    OdpowiedzUsuń
  16. Super. Gregor i Thomas w jednym opowiadaniu- ekstra! Zapraszam do mnie na nowe opowiadanie rownież o tych dwóch mężczyznach
    mojawyobraznianieznagranic.blogspot.com
    k.

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny ;)
    Na 100% będę czytać, po tym jak zrezygnowałaś z prowadzenia kolorowa-biel to było mi przykro, że już nie poczytam Twoich historii, bo sport mnie nie pociąga, ale to zapowiada się genialnie ;)
    KT - Miss Argentina

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepraszam za opoźnienie, ale jestem, czytam i komentuję!
    Wow, niezły początek, nie mogę się doczekać czytania rozdziałów ♥
    Możecie informować?
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń